Du er her:   >   Forside   >   Om os   >   Presserum

Pressekontakt Plastindustrien

Presserum

Vi lægger stor vægt på at være i løbende dialog med medier og andre relevante interessenter samt at give en hurtig og effektiv betjening.

Find mere information på følgende sider:

Pressekontakt

Journalister kan til enhver tid kontakte os. Vi bestræber os på altid at være tilgængelige - også udenfor åbningstiden.

Thomas Drustrup

Direktør
td@plast.dk

Asbjørn Lindsø

Kommunikationsansvarlig
al@plast.dk

Følg os på Twitter

Følg Plastindustrien

Følg kommunikationsansvarlig Asbjørn Lindsø

Følg kommunikationskonsulent Lars Friis Farsøe

Følg miljøchef Helle Fabiansen

Seneste pressemeddelelser fra Plastindustrien

22-08-2014

Det største hold plastmagere nogensinde er netop startet på Den jydske Haandværkerskole i Hadsten. Plastindustriens direktør Thomas Drustrup er meget tilfreds med udviklingen, da industrien har en stor udfordring med mangel på faglært arbejdskraft.

18-06-2014

Plastindustrien glæder sig over, at regeringen og Venstre nu gennemfører en lettelse af PSO-afgiften. Brancheorganisationens direktør Thomas Drustrup vurderer dog, at afgiftslempelsen næppe gør nogen markant forskel for den enkelte plastvirksomhed. Det bekræfter fabrikant i Ulfoss Plastic i Holbæk, Hans Ulrich.

01-06-2014

Vi skal sortere og genanvende langt mere af vores plastaffald, mener politikerne både herhjemme og i EU. Men hvilke produkter er det, som fremover skal produceres i genanvendt plast, og hvordan bliver det noget, vi kan tjene penge på i Danmark? Det vil Plastindustrien søge svar på med en stort anlagt workshop den 11. juni for både designere, arkitekter, ingeniører og plastvirksomheder.

20-05-2014

Flere medier har de seneste dage bragt historier om, at nye energieffektive byggerier kan øge risikoen i forbindelse med brand. Bl.a. har isolering med celleplast stået for skud, selvom produkterne skal bestå grundige test, der garanterer, at de er sikre at bruge. Plastindustrien finder kritikken fejlagtig og vil fremadrettet gerne styrke dialogen med de danske brandmænd omkring plastisolering.

13-05-2014

Ulstrup Plast har som en af de første danske virksomheder underskrevet Operation Clean Sweep, der er et internationalt miljøinitiativ. Lynge-virksomheden forpligter sig dermed til at gøre en ekstraordinær indsats for at forhindre, at plastråvarer fra produktionen ender i havet.

13-05-2014

I forbindelse med Plastdagen 2014 blev Plastprisen traditionen tro uddelt. I år gik hæderen til Peter Skov, der gennem de seneste 15 år har været en meget engageret og indsigtsfuld repræsentant for branchen.

Abonnér på pressemeddelelser og nyhedsbreve

Læs mere om vores nyhedsbreve og dine muligheder her.

Dit navn
Din e-mail

OBS: Denne tilmelding fjerner ikke dine nuværende abonnementer.

Portrætfotos

Plastindustriens formand:

Adm. direktør Søren Ulstrup, Ulstrup Plast A/S
Download portræt af Søren Ulstrup

Plastindustriens direktør:
Thomas Drustrup
Download portræt af Thomas Drustrup

Billeder fra Plastindustrien

Vi har mange gode billeder i høj opløsning af plastprodukter, produktionsprocesser, genanvendelse og meget andet. Har du brug for et særligt billede, kan vi muligvis hjælpe dig.

Kontakt kommunikationsansvarlig Asbjørn Lindsø: al@plast.dk.

Del denne side

Modtag nyheder fra Plastindustrien

Plastindustrien giver dig muligheden for at få nyheder om præcis de emner, som er relevante dig for.

Du kan se endnu flere muligheder og læse mere om de enkelte nyhedsbreve her.

Nyhedsbrevet der giver dig det samlede overblik

Til pressen fra Plastindustrien

Presseklip. Det skriver andre medier om plast og plastbranchen

Følg med i udviklingen på miljøområdet

Nyheder fra de danske plastvirksomheder

Få en mail, når der er ledige jobs i branchen

Vores miljøchef blogger om plast, kemi og forbrugerspørgsmål

Navn

Om os

Plastindustrien arbejder blandt meget andet for at udvide befolkningens kendskab til plast og styrke branchens konkurrenceevne og omdømme.

Vesterbrogade 1E, 3.
Mail: pd@plast.dk